
Jaarlijks golftoernooi voor Lossernaren
SportLOSSER - Eens per jaar wordt er een golftoernooi georganiseerd voor golfers die een band hebben met Losser. Traditiegetrouw vindt deze wedstrijd plaats op de banen van het Rijk van Sybrook tussen Lonneker en Oldenzaal.
Dit jaar is het toernooi op maandag 14 september. Het toernooi staat open voor inschrijving voor alle golfers die geboren zijn in Losser maar nu elders wonen, mensen die in Losser werken maar elders wonen en natuurlijk alle huidige Lossernaren. In 2025 waren er meer dan 60 deelnemers. Met de groeiende populariteit van het golfen, zal dit aantal dit jaar beslist overtroffen worden. De dag start met koffie en krentewegge en wordt afgesloten met een gemeenschappelijk diner.
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar Joost Nijland via lossersegolfkampioenschappen@gmail.com







